Hästfri

Nu får jag nöja mig med designen för idag. Men det finns fortfarande mycket att göra om man vill. Så sjukt kul! :)

Carisma får som sagt stå idag. Imorgon ska mamma rida ut och på tisdag så rider hon bomövningar. Det betyder att det blir flera hästfria dagar för mig. Ska passa på att vila upp mig ordentligt under den tiden. Och kanske hinna med sånt som jag inte gör annars.

Tror att jag lägger upp målen för 2011 sen också.. kanske. Nu ska jag släppa datan. Mina ögon är snart fyrkanter, har suttit här nonstop hela dagen. Kan det vara anledningen till huvudvärk kanske? Tur att jag tycker om sånt här iaf, annars hade det nog blivit svårt :)

Vi ses kanske senare, annars imorgon, (har lärt mig hur man mmsar in inlägg nu också, så det kommer bli fler bilder, gilla det!)


Kommentarer
Postat av: josephine

hejsan :)

fin häst du har! :D

du kommenterade på min blogg :D du kan ju ta nu också om inte snön har töat hos dig :/ annars kan du ju alltid ta ifrån förra eller förr förra året ;)



tack för komplimangen! :'D

2011-01-02 @ 21:00:50
URL: http://justbeautys.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Ja det är så jävla roligt att tolka! Men det gäller ju som sagt att man tror att hästen klarar av det ;P



Tack så mycket :)

2011-01-02 @ 22:00:00
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag heter Janina, och det är jag som har bloggen. Jag är född -95 och har ridit så gott som hela mitt liv. Det började på ridskola som 4åring. Som 9åring fick jag min första ponny, ett gotlandsruss som mest användes som skogsmulleponny. När jag var 12 år gammal så fick jag Carisma. Det var då jag började med dressyren. Nu har vi tävlat upp till FEI ponnydressyr, och fått placeringar upp till LA:P1. I bloggen får du följa våra träningar och tävlingar. Enjoy it :)
e. Marocco 555 u.Poppie ue. Merrie Master Carisma är min D-ponny som jag skriver om.Hon är ett sto född den 10 maj -94. Hön är en väldigt samarbertvillig ponny som gör det mesta för att det ska gå bra. Vi har tävlat lite hoppning i lägre klasser (90) med placering. Förut så hopptränade vi även mycket, men efter en hovledsifektion 09 på fram så slutade vi med hoppträningarna. Mitt mål med Carisma är självklart att kvala till SM till hösten och placering i DM.